Meteen naar de content

Achteraf betalen met Klarna.

🍂 HERFST SALE: 1+1 GRATIS 🍂

Gratis verzending in Nederland & België

    Veelgestelde Vragen

    Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder. Hierin zijn de antwoorden op onze meest gestelde vragen opgenomen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord op je vraag! Is dit niet het geval? Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

    1. Waar is mijn pakket?
    Onze pakketten hebben een verwerkingstijd van 1 - 2 werkdagen en een gemiddelde levertijd van 5 - 7 werkdagen. Dit omdat we een bedrijf zijn dat geeft om de wereld en de natuur, dus we willen niet elke dag slechts enkele bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in bulk en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.

    2. Er zijn 9 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
    Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace al gecontroleerd? Soms komt het voor dat pakketten bij de douane blijven steken. Wacht alsjeblieft nog 7 dagen extra. Het spijt ons voor het ongemak, maar we zien dat in 95% van deze gevallen het pakket alsnog geleverd wordt. Is jouw pakket nog steeds niet binnen? Neem dan contact met ons op, dan vinden we samen een oplossing.

    3. Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
    Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Het duurt ongeveer 3 - 5 verwerkingsdagen voordat je een Track & Trace ontvangt. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht.

    Houdt er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat je Track & Trace actief wordt.


    4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien. Je kunt dit doen op deze pagina.


    5. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
    Neem contact met ons op met uitleg + foto/video's over het probleem, wij helpen  je zo snel als we kunnen.

    6. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?
    Heb je eerst onze veelgestelde vragen gelezen en staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen op ons e-mailadres: Info@lunascycle.nl

    Koop nu, Betaal later.

    Betaal eenvoudig en veilig achteraf via Klarna.

    11.450+ Tevreden Klanten

    Klanten beoordelen ons op een 4.7/5.0

    Gratis Thuisbezorgd in NL & BE

    Verzekerde verzending incl. Track & Trace